25 - Δεκαδικά κλάσματα- Δεκαδικοί αριθμοί
Μετατρέπω δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και το αντίστροφο. – Συσχετίζω κάθε φορά τον δεκαδικό αριθμό και το δεκαδικό κλάσμα με τη μονάδα αναφοράς – αναγνωρίζω ότι κάθε δεκαδικός αριθμός με πεπερασμένα δεκαδικά ψηφία είναι ένα κλάσμα.
26 - Διάταξη δεκαδικών αριθμών - Αξία θέσης στους δεκαδικούς αριθμούς
Διαβάζω μεγαλόφωνα και γράφω τους δεκαδικούς αριθμούς χρησιμοποιώντας σωστά τους συνήθεις κανόνες γραφής τους. – Διακρίνω τη σημασία του καθενός από τα ψηφία ενός δεκαδικού αριθμού. – Συγκρίνω δύο δεκαδικούς αριθμούς και χρησιμοποιώ σωστά τα σύμβολα σύγκρισης. – Διακρίνω την περίπτωση στην οποία δύο δεκαδικοί έχουν το ίδιο ακέραιο μέρος αλλά διαφορετικό πλήθος δεκαδικών ψηφίων – Διατάσσω δεκαδικούς αριθμούς με περισσότερα από δύο δεκαδικά ψηφία από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο και αντίστροφα. – Παρεμβάλλω δεκαδικούς αριθμούς ανάμεσα σε άλλους δεκαδικούς ή φυσικούς αριθμούς. – Χρησιμοποιώ δεκαδικούς αριθμούς, για να εντοπίζω θέσεις σε αριθμογραμμή.
30 - Διαίρεση δεκαδικών αριθμών
Διαιρώ φυσικούς και δεκαδικούς αριθμούς με φυσικούς η δεκαδικούς αριθμούς – Διαιρώ νοερά φυσικό ή δεκαδικό αριθμό με 10,100, 1.000 και με 0,1, 0,01, 0,001 – Χρησιμοποιώ προσεγγιστικές και άλλες στρατηγικές, νια να ελέγξω αν οι απαντήσεις μου είναι λογικές – Εκτιμώ το αποτέλεσμα και λύνω προβλήματα με δεκαδικούς αριθμούς.